Regulamin
Rezerwacji konsultacji eksperckich on-line (E-konsultacje) lub stacjonarnych (Konsultacje) oraz przyznawania i wykorzystanie kodów rabatowych.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez UNI-LEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwaną dalej „Usługodawcą”) z siedzibą w Łodzi przy ul. Stefana Żeromskiego 46.2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000178042, NIP: 7251866054, REGON: 47318988, na rzecz osób fizycznych i prawnych (zwanych dalej jako „Klient”) za pośrednictwem witryny internetowej znajdującej się pod adresem elektronicznym: www.rezerwacje.unilexgrupa.pl (zwanej dalej jako „Serwis”).
- Usługodawca za pomocą Serwisu świadczy usługi umożliwiające Klientowi dokonywanie rezerwacji konsultacji w biurze stacjonarnym (zwanej dalej „Konsultacją”) oraz konsultacji zdalnej (zwanej dalej „E-konsultacją”) w zakresie doradztwa prawnego, podatkowego oraz kadrowo-płacowego, prowadzonego przez specjalistów Usługodawcy, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
- Klientem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot prawny reprezentowany przez pełnoletnią osobę fizyczną, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Serwisu.
- Dopuszcza się korzystanie z Serwisu przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Specjalista reprezentujący Usługodawcę jest uprawniony do żądania, w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia usług, w przypadku braku takiej zgody.
- Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.
§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług
- Serwis stanowi narzędzie do zarządzania on-line Konsultacjami specjalistów Usługodawcy odbywającymi się w stacjonarnych placówkach Usługodawcy oraz do zarządzania on-line E-konsultacjami Specjalistów Usługodawcy świadczonymi drogą elektroniczną w formie wideo – konsultacji na platformie ZOOM.
- Aktualna lista stacjonarnych placówek świadczących Konsultacje wraz z ich adresami, w których Klient może dokonać rezerwacji Konsultacji znajduje się na stronie Serwisu.
- Konsultacji eksperckich w zakresie doradztwa prawnego, podatkowego oraz kadrowo płacowego, udzielają specjaliści Usługodawcy.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
- W celu właściwego korzystania z Serwisu Klient powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (w szczególności FireFox lub Chrome) oraz dostęp do Sieci Internet
- Serwis udostępnia Klientowi możliwość:
- rezerwacji Konsultacji,
- rezerwacji oraz odbywania E-konsultacji,
- zmiany terminów Konsultacji oraz E-konsultacji,
- odwoływania Konsultacji oraz E-konsultacji,
- wystawiania opinii o specjalistach udzielających Konsultacji,
- prowadzenia chata ze specjalistami Usługodawcy.
- Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne, jednak Klient chcąc dokonać zakupu Konsultacji lub Ekonsultacji zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie Serwisu. Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu Konsultacji lub E-konsultacji o jego całkowitym koszcie.
- Przeglądanie zawartości Serwisu przez Klienta nie wymaga dokonania rejestracji.
- Zarządzanie Konsultacjami oraz E-konsultacjami, a także zakup i korzystanie z Konsultacji i Ekonsultacji nie wymaga rejestracji konta przez Klienta.
- Przed dokonaniem zakupu Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Po dokonaniu zakupu Klient otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą zakup Konsultacji lub E-konsultacji w Serwisie.
- W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Klientem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rezerwacji. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Podczas korzystania z Serwisu Klient jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu oraz do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.
- Klient może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu, 24 godziny.
§ 3. Rezerwacja i Zakup Wizyty
- Klient ma możliwość dokonania zakupu Konsultacji lub E-konsultacji, tylko z opcją opłacenia z góry, zgodnie z cennikiem umieszczonym w Serwisie.
- Podanie następujących danych osobowych i kontaktowych w Serwisie ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania zakupu i potwierdzenia Konsultacji lub E-konsultacji:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail
- numeru telefonu.
- Ceny za Konsultacje i E-konsultacje podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Minimalną jednostką czasową jaką może zakupić Klient jako Konsultację lub E-Konsultację jest godzina zegarowa, rozumiana jako 60 minut.
- Klienta nie obowiązują ograniczenia co do czasu i ilości zakupywanych Konsultacji lub E-konsultacji.
- Zakup Konsultacji lub E-konsultacji odbywa się poprzez:
- wybór kategorii i tematu (doradztwo prawne/podatkowe/kadrowo-płacowe);
- wybór odpowiedniej formy (on-line lub stacjonarnie);
- wybór daty i godziny;
- podanie danych kontaktowych: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
- akceptację Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
- wybór metody płatności;
- sprawdzenie informacji o rezerwacji;
- kliknięcie przycisku Zarezerwuj i Zapłać, aby potwierdzić rezerwację i dokonać zakupu.
- Klient nie ma możliwość rezerwacji i zakupu Konsultacji lub E-konsultacji za pośrednictwem Serwisu bez jej opłacenia z góry – płatność następuje on-line za pomocą wybranej metody płatności przed rozpoczęciem Konsultacji lub E-konsultacji.
- Po skutecznym dokonaniu płatności za Konsultację lub E-konsultację i zaksięgowaniu środków przez Usługodawcę, Klient otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą zakup, w tym wybrany przez siebie termin Konsultacji lub E-konsultacji, oraz szczegóły realizacji usługi, a w przypadku E-konsultacji link niezbędny do jej realizacji oraz dane do logowania (login stanowiący podany przez Klienta w czasie rejestracji adres e-mail oraz indywidualne hasło Pacjenta generowane bezpośrednio przez System
- Świadczenie usługi Konsultacji lub E-konsultacji odbywa się w języku polskim
- Świadczenie usługi Konsultacji lub E-konsultacji odbywać się może w językach obcych (hiszpańskim rosyjskim) oraz w języku migowym u wybranych specjalistów Usługodawcy.
- Klient przerywając Konsultację lub E-konsultację przed czasem jej zakończenia, nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do ich zakończenia.
- Klient w trakcie trwania Konsultacji lub E-konsultacji ma możliwość przedstawienia lub przesłania specjaliście Usługodawcy wszelkich dokumentów/informacji, których prezentacja jest niezbędna do skutecznego ich przeprowadzenia. Kopie dokumentów/informacje zostają dołączane do dokumentacji prowadzonej w ramach Konsultacji lub E-konsultacji i zostają objęte klauzulą poufności.
- Klient przed rozpoczęciem Konsultacji lub E-konsultacji zostanie poproszony przez specjalistę Usługodawcy o prezentację dokumentu potwierdzającego jego tożsamość (ze zdjęciem).
- Po zrealizowanej Konsultacji lub E-konsultacji paragon lub fakturę za wykonaną usługę Klient:
- może odebrać osobiście w biurze stacjonarnym, w którym odbyła się Konsultacja;
- może otrzymać w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w trakcie rezerwacji i zakupu.
14. O konieczności wystawienia faktury, Klient zobowiązany jest poinformować Usługodawcę w trakcie trwania Konsultacji lub E-konsultacji, wraz z podaniem danych, zgodnie z którymi faktura winna być wystawiona. W przypadku braku zgłoszenia konieczności wystawienia faktury, Usługodawca wystawi paragon i przekaże go Klientowi zgodnie z postanowieniami § 3 ust 13.
§ 4. Wymogi techniczne E-konsultacji
- E-konsultacje udzielane są z wykorzystaniem platformy ZOOM, a w sytuacjach awaryjnych również Skype. Klient powinien posiadać uruchomiony do obsługi JavaScript.
- Klient powinien być podłączony do sieci Internet
- Klient w celu uruchomienia E-konsultacji powinien zalogować się na platformie ZOOM w wybranym przez siebie terminie, wykorzystując link o którym mowa par.3 ust.8 oraz upewnić się czy urządzenie służące do komunikacji spełnia określone wymogi.
- Klient w celu odbycia E-konsultacji może wykorzystać komputer lub smartfon. Urządzenie to musi być wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę.
§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu Konsultacji lub E-konsultacji
- Klient ma prawo do jednorazowej bezpłatnej zmiany terminu zakupionej Konsultacji lub Ekonsultacji, najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej udzielenia, poprzez kliknięcie na przycisk „Zmień rezerwację”.
- W przypadku zmiany terminu w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, kwota opłacona wcześniej za Konsultację lub E-konsultację nie podlega zwrotowi. Zmiana terminu w takim przypadku traktowana jest jako rezerwacja nowej Konsultacji lub E-konsultacji i wymaga ponownego zakupu zgodnie z Regulaminem. Brak zwrotu kwoty spowodowany jest koniecznością poniesienia przez Usługodawcę kosztów należytego przygotowania Konsultacji lub E-konsultacji oraz poniesienia kosztów związanych z gotowością specjalistów Usługodawcy i niezbędnej infrastruktury.
- W przypadku niepojawienia się Klienta na Konsultacji lub na E-konsultacji w zarezerwowanym czasie, uiszczona przy zakupie płatność za Konsultację lub E-Konsultację nie podlega zwrotowi.
§ 7. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Klienta z Serwisu, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie haseł, loginów, linków i innych danych wrażliwych Klienta, jeżeli jest to wynikiem niezachowania ostrożności przez Klienta.
- Klient zobowiązuje się w trakcie Konsultacji lub E-konsultacji do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca oraz jego specjaliści nie ponoszą odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Klienta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Klient łączy się z siecią Internet w celu korzystania z Serwisu.
- Klient może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Serwisu, w tym przerwać trwającą Konsultację lub E-konsultację, bez ponoszenia żadnych konsekwencji, przy czym Klient przerywając Konsultację lub E-konsultację przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do jej zakończenia.
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi za pomocą Serwisu na najwyższym poziom. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu Konsultacji lub E-konsultacji z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Klienta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Klientowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Klient ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.
§ 8. Reklamacje
- W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres:
UNI-LEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Łódź, ul. Stefana Żeromskiego 46.2.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta, umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, a także opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.
§ 9. Zasady przyznawania i wykorzystania kodów rabatowych
I. Warunki Ogólne
- Usługodawca może przyznać Klientowi Kod rabatowy – elektroniczny kod rabatowy w postaci kodu alfanumerycznego, uprawniający Klienta do jego realizacji w Serwisie, w postaci zniżki procentowej naliczanej od wartości zamówienia.
- Kod rabatowy może zostać wygenerowany przez Usługodawcę lub jego Partnera Biznesowego.
- Klient może otrzymać od Usługodawcy lub jego Partnera Biznesowego Kod Rabatowy w ramach promocji organizowanej przez Usługodawcę lub jego Partnera Biznesowego lub indywidualnego porozumienia z Usługodawcą lub jego Partnerem Biznesowym w zamian za dokonanie określonej czynności, np. skorzystanie z usług świadczonych przez Usługodawcę lub jego Partnera Biznesowego.
- Kod rabatowy jest kodem „na okaziciela”, a Klient po jego otrzymaniu może nim swobodnie dysponować, w tym przekazywać osobom trzecim, przy czym zasady jego wykorzystania nie ulegają zmianie i muszą być zgodne z niniejszym Regulaminem.
- Data ważności do której można zrealizować kod rabatowy w Serwisie i dokonać przy jego wykorzystaniu zakupu Konsultacji lub E-konsultacji wynosi 3 miesiące od daty jego wygenerowania, przy czym ważność Kodu rabatowego będzie każdorazowo określana w chwili jego przekazania Klientowi.
- Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony Usługodawcy lub jego Partnerowi Biznesowemu.
- Kod rabatowy jest aktywny od momentu jego wygenerowania i przekazania go Klientowi.
- Otrzymany od Usługodawcy lub jego Partnera Biznesowego Kod rabatowy jest jednokrotnego użytku.
II. Zasady przekazania i korzystania z Kodu Rabatowego
- Udostępnienie Kodu rabatowego następuje w formie listu elektronicznego wysłanego na adres e-mail Klienta lub podczas spotkania z Usługodawcą lub jego Partnerem Biznesowym.
- Skorzystanie z udostępnionego Kodu rabatowego zależy od Klienta i nie jest dla niego obligatoryjne.
- Klient ma możliwość nieskorzystania z udostępnionego Kodu rabatowego poprze niewpisywanie go w Serwisie podczas zakupu Konsultacji lub E-konsultacji.
- Aby skorzystać z udostępnionego przez Usługodawcę lub jego Partnera Biznesowego Kodu rabatowego należy wpisać podany ciąg znaków w polu „Zastosuj kod rabatowy” podczas zakupu Konsultacji lub E-konsultacji w Serwisie.
- Wpisanie Kodu rabatowego w wymienionym w ust. 4 polu spowoduje obniżenie wartości zakupionej Konsultacji lub E-konsultacji o wartość procentową przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.
- Kody rabatowe nie sumują się ze sobą.
- Przy zakupie jednej Konsultacji lub E-konsultacji może być wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.
- Usługodawca ma prawo odmówić realizacji Kodu rabatowego w przypadku upływu jego terminu ważności; tym samym Kod rabatowy wygasa wraz z upływem jego terminu ważności.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zakupów z użyciem Kodu rabatowego będą rozpatrywane na warunkach ogólnych określonych w niniejszym Regulaminie.
§ 10. Dane osobowe
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W MYŚL OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH TZW. RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) UNI-LEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:
I. Administrator
Administratorem Państwa danych osobowych jest UNI-LEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ul. Stefana Żeromskiego 46.2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000178042, NIP: 7251866054, REGON: 47318988, zwany dalej „Administratorem”.
II. Inspektor Ochrony Danych
W UNI-LEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: Magdalena Mrozińska, e-mail: inspektor@unilexgrupa.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
III. Kategorie danych osobowych
Administrator przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane kontaktowe oraz wszelkie inne dane których przetwarzanie jest niezbędne do świadczenia usług w zakresie doradztwa prawnego, podatkowego oraz kadrowo-płacowego
IV. Informacja o okresach przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe:
- w związku z zawarciem umowy i w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami;
- w związku z realizacją obowiązku nałożonego przepisem prawa przez okres w nim określony;
- w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora w trakcie trwania umowy – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu;
- w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody;
- w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu.
V. Informacja o odbiorcach danych osobowych
Dane są przeznaczone dla Administratora oraz mogą być przekazane następującym odbiorcom:
- podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania od Administratora danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
- podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do świadczenia przez Administratora usług;
- podmiotom przetwarzającym dane osobowe osoby, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
VI. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
- Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych cech osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
- W zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz udzielonych przez Panią/Pana zgód dane osobowe osoby, której dane dotyczą mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, co może się wiązać ze zautomatyzowanym podjęciem decyzji, w tym profilowaniem. Tego rodzaju sytuacja występuje w momencie realizacji celu marketingowego i promocji działalności prowadzonej przez Administratora. Pani/Pana dane osobowe mogą być wówczas wykorzystane do profilowania w celu skierowania do Pani/Pana spersonalizowanej oferty.
VII. Prawa osoby, której dane dotyczą
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych w tym uzyskania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających z Rozporządzenia, przenoszenia danych, zgłoszenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych, prawo do niepodlegania w pełni zautomatyzowanym operacjom przetwarzania danych.
- W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (może Pani/Pan przesłać te dane innemu Administratorowi) oraz prawo żądania bezpośredniego przeniesienia Pani/Pana danych przez Administratora innemu Administratorowi o ile jest to technicznie możliwe.
- W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu promocji i marketingu w ramach działalności prowadzonej przez Administratora – przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Administratora, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z promocją i marketingiem działalności prowadzonej przez Administratora.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie Rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
VIII. Źródło pochodzenia danych
Pani/Pana dane mogą pochodzić od mocodawcy (w przypadku udzielonego pełnomocnictwa), źródeł powszechnie dostępnych (np. baz i rejestrów: REGON, Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG), Krajowego Rejestru Sądowego) oraz od innego Administratora, który przekazał je Administratorowi zgodnie z prawem do przenoszenia danych. W pozostałych przypadkach dane są zbierane od osoby, której dane dotyczą.
IX. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego
Administrator w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu prawidłowego wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z umową), a także w przypadkach, gdy transfer danych osobowych jest konieczny, przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
X. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem świadczenia usług oraz zawarcia i realizacji umowy oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Administratora związanych z prowadzoną przez niego działalnością. W przypadku niepodania danych osobowych, Administrator zmuszony jest odmówić realizacji świadczenia usług oraz zawarcia umowy. W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie Pani/Pana zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
§. 11 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.rezerwacje.unilexgrupa.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Klient zostanie poinformowany o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług w zakresie doradztwa prawnego, podatkowego oraz kadrowo płacowego, Strony będą starały się w pierwszej kolejności rozstrzygać w drodze negocjacji, a w razie ich bezskuteczności, spory podlegać będą rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według siedziby Usługodawcy.